keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

ALO, tunti 3 - Makaa sittenkin

Perusasento - perusasentoa katsottiin peilin edessä. Vinossa. Tunski käden ja jalan väliin, palkka oikeasta kädestä.

Seuraaminen - tunski pyrkii poikittain eteen, kun ei ole "imuttavaa kättä". Minä paineistan sitä kattomalla ja liikkeellä. Palkattiin lelulla taaksepäin.

Seuraaminen ja kännös 90 astetta - meidän käännökset olivat hukassa, mutta kun minä sain palkkauksen ja käsiliikkeet hetkeksi kohille, Tunski kyllä osasi heittää persuuksen hienoon käännökseen.

Maahanmeno liikkeestä - ensin pelkkää maahan menoa käskystä, meni hienosti (ei kerrota, että tunna tarjoaa sitä ensimmäisenä mistä tahansa käskysanasta). Liikkeessä tulikin jo lähdössä ongelmia, kun tunski ei pysynyt perusasennossa, halus vaan maata. Noh, päästiin lopulta liikkeelle ja tunski maahan, vinoonhan se meni, mutta meni. Mun pitää olla taas niin musta valkoista sen kans.

Hyppy - ensimmäisellä kerralla pelkkä hyppy ja lelu perään, hienosti meni. Toisella kiekalla hyppy ja seisominen, tunna ei meinannut lähtä pelkällä käskyllä. Pysähtyi esteen taakse, mutta seisominen on sille vielä ihan outoa, varsinkin mun vierelle tulo on myrkkyä. Ja tietty minä taas sitä paineistinki vielä.

Luoksetulo - Jipii, Tunski jäi paikalle ja vieläpä istui. Luoksetulo oli reipas ja suoraan sivulle pienellä käsiavulla. Palkka oli kourassa.

Kotiläksy: Seisominen! Ja kaippa sitä seuraamistakin ja perusasentoa ja sitä mun vasemman käden paikkaa...

ps.
maanantaina Tunski vaihtoi kuskia agissa. Wau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti